Amikor érzed, hogy kezd rád jönni a pánik, lélegezz.

image post

Amikor érzed, hogy kezd rád jönni a pánik, lélegezz.

Mielőtt úrrá lesz rajtad a zsigeri félelem, kapd el a grabancát és penderítsd tovább.

Ezt úgy teheted meg, hogy azonnal a légzésedre koncentrálsz.
Bármi oka van a rettegésednek, az is csak energia amit a figyelmeddel táplálsz.
Ha nem akarsz pánikolni, nyugodt tempóban kezdj el 10--től visszafelé számolni és ebben a ritmusban lélegezni.
Félelem kifúj, nyugalom beszív.
Nem ez a legkönnyebb gyakorlat, hiszen az erős félelem könnyen beránthat, de ne add fel.
Akkor van egyszerűbb dolgod, ha már kevésbé nehéz helyzetekből kifolyólag van rutinod.
Megtapasztaltad, hogyan emeld a mély félelmeidből feljebb MAGad.
Ez is lépésről-lépésre történik, a rétegek egyre fogynak, aztán volt-nincs, tovaszállnak.
A pánikbetegségből a tudatos légzéssel kihozhatod MAGad, nem számít, mióta hiszed azt, hogy beteg vagy.
Döntsd el, kell-e még a pánik neked, vagy inkább leteszed?
Leélheted az életedet rohamokkal, de ki is lélegezheted a félelmeidet.
Ha legközelebb úgy érzed, hogy süllyedni kezdesz, jön rád a roham, amikor még valamennyi kontrollod van, azonnal fújni kezded a stresszedet.
A viszafelé számolás arra kell, hogy azon tudd tartani a figyelmedet és az automatizmusokat nem engedi megnyilvánulni olyan erősen.
Kiüti a nem kívánt, sejt-szintű kapcsolódásokat.
A sokkossá váló állapotból tudatosan lélegezve ki lehet emelkedni, de akkor kicsit már nehezebb a dolgod.
Nem lehetetlen akkor sem, de ha még az elején elkezded, egyszerűbb a helyzeted.
Úgy tudsz még tovább segíteni MAGadon, hogy ha nincs éppen rohamod, felidézed az érzést, milyen az, amikor gáz van.
Ez látszólag abszurd gondolat, de mégsem az.
Ugyanis ahogy hozod elő MAGadból a zavart, azonnal lélegzed is ki.
Minden mély levegővel egy réteg félelem távozik.
Az is fontos, hogy a pánik állapot önmagában is félelemre ad okot, hiszen ha van ilyen tapasztalatod, már attól is rettegsz, hogy pánikolni fogsz.
Ördöginek látszó kör ez, de van már módszer, hogy belőle lépésről-lépésre kiemelkedj.
Ha olyan valaki van a közeledben, aki pánikbetegségben szenved, neki is segíthetsz.
Ha megijedsz akkor, amikor nála helyzet van, lélegezz.
Aztán örüld fel MAGad a lehető legMAGasabbra és egyszerűen fújd oda az illetőnek ezt a békés nyugalmat.
Szabad akarata van, nem biztos, hogy elfogadja, ilyenkor úgyis lepattansz.
Ekkor annyit tettél, hogy a MAGad zavarait kipucoltad.
Ha netán olyan helyen dolgozol, ahol pánikbetegek vannak, tartsd MAGad a lehető legMAGasabban.
Ez segít azoknak, akik gyógyulni akarnak.
Megmutathatod a tudatos légzést nekik, lesznek közöttük olyanok, akik majd megköszönik.
Megmenteni nem lehet senkit, de a kezét fogva segíteni, finoman terelgetni igen.
Ha ő is akarja, csak abban az esetben.
Mindegy, mi volt eddig, a tudatos légzés és az örömködés mindenkin segít.
Kérheted olyanok segítségét, akik már kritikus helyzetben a nyugalom állapotát is stabilan tartják.
Ha feladod, vesztettél.
Ha úgy döntesz, leteszed a félelmeidet, csak a rabláncaidat veszítheted.
Meglátod, nélkülük sokkal szebb életed lesz.
Nem az számít, hogy mi volt eddig.
Az a lényeg, hogy most mit döntesz.
A világod mindig hozzád igazodik akkor is, ha nem hiszed, hogy így tesz.
Próbáld ki és meglátod, hogy a lehetetlennek tűnő helyzetek is rendbe jönnek, ha tudatosan veszed a jó mély levegőket.
Előre számolhatsz ezzel a következménnyel :)