Hogy mozgáskulturálisan MAGadat hová soroltad ...

image post

Hogy mozgáskulturálisan MAGadat hová soroltad ...

... azt az is mutatja, hogy hol találhatóak a HATáraid fizikailag.

Laza vagy, netán kötött, az esetleges becsípődéseid miként korlátoznak.
MondHATod, hogy téged kemény fából faragtak, de rontja az élvezeti értékét a feladványnak, ha a cipőfűződet bekötni az egyik legnagyobb feladat.
A mozgástudat(lanság) speciálisan földi kihívás, s mint ilyen, van hátulütője a dolognak.
Ha úgy érzed, a fizikai HATáraidból már eleged van, add be a derekad és kezdd el mozgatni MAGad.
Tedd mindezt az ésszerűség HATárain belül, ne akard átlépni, csak mindig közelítsd a HATáraidat.
A mozgástartomány szélesítése komoly feladat, mértéket tartani mindig fontos szempont marad, különben beleszakadsz.
Légy óvatos, de azért keresd a kihívásokat, s ha úgy érzed megvannak, akkor máris fújhatsz.
Lélegezd ki a feszültséget, a korlátokat, melyek nem csak mentálisan, érzelmileg, hanem a fizikai testedben is megmutatkoznak.
Ha indokolatlanul nagy elánnal ugrasz neki a mozgásnak, MAGadnak nagyobb fájdalmat, újabb sérüléseket okozhatsz.
S hiába az igény, ha a műveleti területen nagyobb lesz a balhé, ezért bizony nem jár veszélyességi pótlék.
Ha azt veszed észre, hogy az elakadásjelző táblában rendre elhasalsz - miközben kilélegzed a bajaidat - a folytatást tedd hozzá gondolatilag.
Legyél KÉPes, lásd MAGadban, ahogy a gyakorlatod hibátlan.
Rugalmas vagy, finoman ívelt mozdulatokkal fejezed ki MAGad, s egyre messzebbre helyezed a korlátaidat.
Ne másokhoz hasonlítsd a mozgásodat, mindig onnan nézd a fejlődést, ahonnan jöttél.
Ahogy távozik belőled a feszültség, a formád egyre lazább, s szépen tükrözi a benned zajló változást.
Ha gyors eredményre vágysz, a fagyi visszanyalhat, szóval jobban jársz, ha optimalizálod a türelmetlenségi faktoraidat.
Az is segít, ha jól leiszod MAGad, s távozáskor megköszönöd a víznek, hogy kiszállítja belőled a korlátaidat.
Mozgasd MAGad, ha van olyan élethelyzet, melyet már nem akarsz MAGadnak.
A dolgok összefüggenek, s ha már szívesen talpra állnál, s a helyzetből kisétálnál, segítségedre van a tudatos mozgás.
Attól tudatos, hogy észleled a HATáraidat és kifújod azokat.
Aki ki akar jönni az anyagi dolgokból, a fizikai meghatározottságból, annak tudnia kell uralni az Erőt, amely ott van a formában.
Ezt nem lehet megtenni lefojtott, energiatakarékos üzemmódban.
Ehhez fel kell szabadulni, és ezt nem lépheti meg helyetted senki.
Neked kell megtenni. :)