Kérdezheted, hogyan tudod elengedni a félelmeidet?

image post

Kérdezheted, hogyan tudod elengedni a félelmeidet?

Nos, az első lépés mindig az, hogy tovább ne Erősítsd őket, különben legyőznek.

Módszeresen hesegesd el a gondolatokat, melyek a problémáid körül forognak.
Ezzel még nem szünteted meg a fennálló helyzetet, de legalább már nem foglalkozol vele többet és így nem visz el még több Erődet.
Mindehhez éber figyelem szükséges, mert könnyebb tudatosítani azt, ha fáj a fejed, mintha nehéz és lehúzó gondolatfolyamokkal mérgezed MAGad és az életedet.
Ha bajod van, az a te bajod.
Úgy jársz jobban, ha a figyelmedet nem a gondjaidra helyezed, mert attól csak még nagyobbak lesznek és MAGuk alá temetnek.
Lehetnek olyan félelmek, melyek már testérzetként is megjelennek.
Fizikai fájdalmak, hányinger, szédülés, torokszorító érzés és sok minden más is lehet.
Ha ilyenek vannak neked, a légzésed segítségével oldHATod a feszültséget.
Ez már az a szakasz, ahol a problémás helyzetek rendeződni kezdenek.
Kérdezheted, hogy mennyi ideig tart ez, de erre a kérdésre konkrét választ adni nem lehet.
Tőled függ, mennyire vagy kitartó és HATározott, hogy javíts az életeden.
No nem azért, mert rossz, hanem mert amikor a jelenlegi helyzetedet teremtetted, azzal is kalkuláltál, hogy - tudván a HATalmad végtelen voltát - meg akartál élni némi kihívást.
MondHATod, hogy azért ez szívás, de ha ismersz néhány alapszabályt, bármilyen élethelyzetből kisétálsz.
Vagy pontosabban szólva a légzésed segítségével felemeled MAGad MAGasabb életszínvonalra.
Ráadásul meg sem kell szakadj, mert tudatosan lélegezni és a gondolatfolyamokat leállítani nem valami megErőltető procedúrát takar.
Ez más, az igaz, a régi szokások berántHATnak, de ezek ellenszere a kitartó szándékodból fakad.
Ha nem gondolod komolyan, hogy élni immáron a félelmeid nélkül akarsz, várHATod a csodákat.
De azok valahol máshol landolnak.
Ha úgy döntöttél, hogy kézbe veszed a dolgokat, a berögzült, régi minták helyett másképp kell alakítsd az eddigi folyamatokat.
Ha már ezekben profi vagy, az öröm érzésének felidézésével is próbálkozHATsz.
Ne akkor, amikor padlón vagy, mert onnan felállni és az öröm állapotába jutni - relatíve gyorsan - kevés esélyed van.
Ilyenkor a légzés az, ami leginkább a segítségedre van.
S amikor már kissé megnyugodtál, akkor teheted át az örömre a fókuszodat.
Gyakorlat teszi a mestert.
Ez azért szó szerint nem minden tudatossági szinten igaz, de ha a félelmeid elengedése a feladat, akkor ez rád pillanatnyilag igaz.
Holnap talán már nem lesz az.
Amikor már emlékszel, hogy ki vagy, ott nem kell kifújkálnod a gondjaidat, mert azokat a probléma értelmében elhagytad.
A kihívásokat pedig jobb, ha már nem tekinted gondoknak, mert ezzel a hozzáállással MAGadat nehéz helyzetbe hoztad.
FújHATsz.
Ha már nem akarsz félni, ha szeretnél szebb életet élni, a fentiek alkalmazásával a félelmeidet el tudod engedni. :)