(Ön)gyógyító technikák 1. - 3. MOZOGJ!

image post

(Ön)gyógyító technikák 1. - 3. MOZOGJ!

Ami az intenzív energia cserét illeti, a leghatásosabb módszer a mozgás. Méghozzá a tudatos mozgás. A fizikai formádban ugyanúgy vannak blokkok, mint az érzelmi testedben, csak ezek némelyike már valamilyen sérülés-fájdalom formájában is megnyilvánul. Nyilván fontos, hogy ezeknek mögé nézz, de úgymond fizikai síkon is tudod segíteni a haladásod. Főképp úgy, ha a felsorolt technikákat komplexen alkalmazod. Miközben mozogsz, tudatosan lélegzel, iszod a vizet, együttműködsz az elemekkel, a természettel.

Mozgás lehet bármi, ami a fizikai formádnak jól eső kihívást okoz. Ez mindenkinél más és más minőségű és mennyiségű aktív tevékenységet jelent. Ezért nem írtuk azt, hogy sportoljatok, mert klasszikus értelemben ilyenkor szabályozott, keretek közé szorított, sokszor szenvedéssel járó hajtást láttok mögötte. Erről szó sincs.

Nem kell a kondi teremben a súlyok felett-alatt görnyedni, és ha nincs kedved maratont futni, az is RENDben van. Egyszerűen találd meg a módját annak, hogy segíts a karosszériádnak is elengedni azt, amire már nincs szüksége. Ez lehet séta az erdőben, tánc (az esőben?), vagy egy kiadós szeretkezés. Ízlések ugyebár különbözőek.

(folyt. köv.)

Ha kérdésed van: felfoldi.zita.11.11@gmail.com
Forrás: Seth megszólal – A látszat néha mindig csal (2013)

Pixabay